Home

Wednesday 18 April 2018

Modal Minima Buka Spa


Assalamualaikum. Terima kasih sekali lagi sebab sudi jenguk blog akak. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat Allah.


Ada tak terfikir nak buka Spa? Yang berminat dengan bidang kecantikan nie mesti ada terlintas dalam fikiran nak buka spa kan?

Biasanya jika nak mulakan bisnes Spa masing-masing dah terbayang peralatan seperti, facial bed, sauna, bath tub, hiasan mewah yang nak kena dibeli kan? Ada jugak yang fikir nak sewa kedai?

Semua ini perlu BAJET yang besar, perlu buat pinjaman, perlu berhutang. Silap-silap haribulan kang pinjam pulak dengan Ah long tu. No no jangan JANGAN. Dia bukan nak tolong pun.
Jangan mulakan bisnes spa dengan bermewah-mewah, dengan modal yang besar, lebih-lebih lagi dengan berhutang. JANGAN. Semua tu bukan keperluan lagi untuk yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia spa nie.. Sewa kedai pun mahal tau!

Lebih elok jika kita mulakan dengan kecil-kecilan dulu. Ada cara yang lebih MURAH dan MUDAH mulakan BISNES SPA dengan modal yang minima dan kos yang rendah, mampu milik lagi. Iaitu mulakan dengan SPA TANPA KEDAI, dengan modal yang kecil.

Facial bed, bath tub semua tu bukan kewajiban lagi untuk mulakan bisnes spa nie tau. Yang penting customer kita selesa dan puas hati dengan rawatan yang kita berikan. Music & bau aroma terapi boleh juga disediakan untuk bangkitkan mood spa tu.

Spa tanpa kedai yang akak maksudkan tu Mobile Spa. Spa bergerak yang pergi ke rumah-rumah, ofis-ofis customer untuk bagi perkhidmatan spa mereka. Mobile spa sekarang dah jadi trend. Permintaan pun makin bertambah tau.

Iyer lah. Supermom kat luar sana tu busy sesangat tau. Pagi-pagi dah pergi kerja. Balik dah nak maghrib. Weekend nak spend masa dengan family pulak. Then, bila dia nak ke spa kan? Baik sambil-sambil habiskan masa dengan family, sambil-sambil nikmati sentuhan jari jemari servis spa. So, caranya macam mana? Call servis Mobile Spa lar jawapannya. Terus ke depan pintu. Mudah kan?


Mobile Spa, bisnes spa yang sangat flexible dan menarik. Kami di TWB menawarkan bisnes Mobile Spa yang sangat berbaloi dengan kos yang minima tau! Serendah RM1999 sahaja. Kursus spa disediakan. Habis jer kursus, terus angkat beg spa dan bagi servis spa pada customer. Mudah tak?

Apa yang bestnya Mobile Spa TWB nie, bukan setakat modal yang kecil tau. Pulangannya pun best. Berbaloi-baloi. Haaaa, bila dah jana pendapatan dari mobile spa, boleh lar menyimpan untuk buka kedai spa pulak nanti. Meh akak belanja di antara cerita menarik tentang income yang diorang dapat dari join bisnes spa TWB.






Dengan permintaan mobile spa yang makin tinggi nie, sudah tentu kami di team TWB memerlukan lebih ramai agen untuk sama-sama menjana pendapatan tambahan.


Kami mencari mereka yang ada ciri-ciri seperti di bawah:-
• Ada kemahuan untuk belajar tentang spa
• Berumur 18 tahun ke atas
• Ingin meningkatkan ekonomi sendiri & keluarga
• Rajin dan komited

Kalau anda ada ciri-ciri di atas, anda lah orang kami di TWB cari. Kami mengalu-alukan kedatangan anda di TWB. Jom sertai kami!


Jom jana pendapatan dengan Mobile Spa TWB.

Let's be part of TWB team. Hubungi aje akak di 019-2696274 untuk sertai yer.

Beauty with Brain
Rohaslina Binti Rozali
Founder of Inspirasi Chanteq Home & Mobile Spa

No comments:

Post a Comment