Home

Monday 11 March 2019

Shaklee Business Leader National Conference 2019 (BLNC2019)

Tema BLNC 2019, 'NOW'


Okeh. Nak tau tak apa BLNC ni?

Meh nak cerita. Ia bukan acara yang biasa-biasa. Ia merupakan event yang sangat grand dan hanya untuk Shaklee Leaders yang layak saja. 


Hanya yang telah mempunyai rank sebagai leader iaitu minimum Supervisor dan Effective di rank tersebut minimum 3 bulan , mereka saja yang layak dapat invitation dari Shaklee, iaitu mereka yang dapat income paling minima 4 angka sebulan.

Yang paling best, event ni PERCUMA, langsung tak perlu bayar apa-apa. Siapa tak suka benda free kannn? 😉. Dan siap boleh datang bersama suami isteri lagi ❤.

Bagi saya yang datang buat kali pertama, rasa macam nak ternganga tengok semua yang disediakan termasuk makan minum, gift dan pengisian yang sangat best.


Invitation untuk confirmkan kehadiran

Bila dapat aje invitation dari Shaklee ke BLNC 2019 tu, memang rasa nak lompat bintang aje. Happy, bangga, excited semua ada. Al maklum lar pertama kali 😄. 

OOTD untuk BLNC 2019. Tudung kaler coral untuk team TWB & MFMS.

Jom layan gambar kami sepanjang event dan juga pengisian yang Shaklee sediakan tahun ni. Banyak kejutan tau!
.
.
Free gift masa time registration!! Untuk redeem sepanjang program.

Bekalan vitamin untuk seharian di conference

Ice cream Vivix. Yummeh!!

Air Vivix 😋

Vivix Cupcake yang cute & sedap

Waktu registration

Montaj pembukaan. Dah macam konsert juara lagu 😎

Ucapan dari Roger Barnett. Cakap melayu. Boleh tahan 👍

 Shaklee Corporate Update by President Shaklee Malaysia, Helen Lam. Explain tentang vision Shaklee Malaysia.

 Helen cerita Shaklee Effect beliau. Dulu beliau makan suplemen brand lain. Sejak join Shaklee Malaysia, beliau start consume sikit-sikit. Bila sendiri rasa keberkesanan produk, dan dah tahu Shaklee Difference, finally, beliau tukar 100% kesemua suplemen kepada brand Shaklee.

Duit duit di mana kau duit. Duit ni memang salah satu faktor yang boleh memotivasikan orang. Tak de manusia yang tak terkesan kalau nampak duit. Sama la juga dengan kitorang.

Ni antara achivement bonus yang leader akan dapat kalau efektif pada rank tertentu. Ini bukan monthly bonus tau, ini adalah EXTRA bonus yang biasanya akan diberi masa Star Achiever Award.

Trip 2020 Shaklee, Swiss ke Korea??
Nape nak pilih? Jom pergi dua2 💃💃. Percuma & first class punya layanan!!

 Antara leader yang sama2 akan pergi Swiss.

Dan Korea 😄
 .
.
.
Wah wahhhhh.. Dah layan gambar2 & cerita2 pendek kat atas kan? Acaner? Meriah sangat kan #BLNC2019 ni?? Nie baru part 1. Nanti saya tulis pulak part 2 & part 3 nya k 😉. Jangan lupa baca tau. Banyak lagi yang nak dikongsi.
.
.
Apa yang boleh saya simpulkan, banyak surprise yang Shaklee bagi sepanjang hari khas untuk jemputan BLNC tahun 2019 nie, memang terbaikkk.

Untung sangat2 semua leaders yang hadir ke BLNC kali ni, syokkk sungguh.

Memang banyak rewards yang kita boleh dapat kalau buat betul-betul dan konsisten dalam bisnes ni. Bersyukur sangat Allah lorongkan rezeki untuk buat bisnes Shaklee bersama team yang hebat & sangat banyak membantu. 
.
.
.
Macam saya cerita mula2 tadi, BLNC ni khas untuk Leaders yang terpilih. Dan semua orang boleh jadi yang terpilih tu. Nak dengan tak nak je, bila usaha kita lebih pastilah kita akan dapat lebih kan. 😊

Ada yang nak join saya ke BLNC 2020 tahun depan? Jangan malu janganlah segan. Meh kita berjuang bersama-sama, meroket menuju angkasa kejayaan.
.
.
Corat coret BLNC 2019 by RohasRozali 😊.

No comments:

Post a Comment