Home

Saturday 7 April 2018

Kursus Spa The Walking Beauty (TWB) 2018

Assalamualaikum. Hai semua. Terima kasih kerana sudi singgah di blog Kak Rohas. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat Allah.

Berpeluh jugak akak nak siapkan entry nie. Baru tulis sepatah dua perkataan, si kecik Hadif dah panggil ajak main. 3 hari jugak lar baru siap.

Ok, entry lepas akak ada cerita tentang 'Saat Magika Bersama TWB' kan...? And macam mana akak boleh terjebak dengan TWB nie. Kali nie akak cerita tentang kursus spa yang akak attend hari tu, Kursus Spa TWB 2018.

Memang tak dinafikan, memang ramai kawan-kawan akak yang agak terkejut beruk (heheheee) bila akak cakap akak dah jadi Beautician. Iyer lar, dari seorang Leftenan Muda ATM ke seorang Engineer dan kemudian jadi seorang Beutician.

Eh, kalau dah berpeluang dapat income dari 5 penjuru siapa nak tolak kan..? Penglibatan akak dalam TWB nie dah unleash the new me tau. Tak sangka yang jari-jemari yang dulunya pegang M16, pegang spana boleh jadi lembut mengusap wajah orang. (Wink wink)

Ok done abis bab tu. Jom baca tentang keistimewaan kursus spa yang TWB anjurkan nie.

Kursus spa TWB 2018 adalah kursus spa bergerak tanpa kedai. Kursus nie memang yang thorrr baek di ladang tau! Mana nak dapat kursus spa yang tawarkan harga yang murah ye? Haaaaa di TWB lar jawabnya. RM1,999 aje.

Dengan pakej-pakej & latihan yang disediakan membuatkan Kursus Spa TWB 2018 menjadi kursus spa termurah di abad nie. Tak percaya? Meh baca lagi.

Dengan 5+1 silibus yang disediakan, korang terus boleh run spa after kursus. Sebab pakej kursus nie juga dilengkapi dengan tools, skincare dan sijil sekali tau.


Skincare yang disertakan pun bukan calang-calang tau. Nie yang sold out 100 unit dlm 5 minit tu. Yes, YOUTH by Shaklee lar; where 'A decade of Age Erased'.


Best & banyak kan? Mana lar nak dapat kursus spa termurah, guna skincare Youth yang super top quality & sijil penyertaan kursus disediakan yang macam nie. Sekali lagi, dengan Kursus Spa TWB lar jawapannya.


Dan yang paling hebat adalah group support yang tak pernah penat kongsi pengalaman dan guidance terutamanya orang-orang baru macam akak. Bukan nya lepas kursus kita ditinggalkan camtu aje tau.

Meh akak rumuskan apa yang ada dalam RM1,999 kursus spa TWB nie.

  • Youth skincare (RM1400 ++)
  • Scrub vitamin (RM60 ++)
  • Masker vitamin & boleh dimakan 😉 (RM170 ++)
  • Beg spa
  • Ion massage
  • Steamer
  • TWB trial kit
  • Sijil penyertaan as Beautician TWB
  • Module bertulis
  • 5+1 silibus (facial relaxing treatment, body scrub, aura bath, hand & foot spa, sauna + how to setup home & mobile spa)
  • Lifetime group support

Dah ramai yang berjaya & jana income sejurus lepas join kursus TWB nie tau. Pergi bercuti pun boleh buat duit. Alaaaa, sambil jadi makcik bawang pun bole jana income juga tau. Dapat juga menolong ekonomi keluarga.

Ada yang minat nak join & jana income dari 5 penjuru? Jom jom. Jom join akak sekali.


#kursusspatwb2018
#thewalkingbeauty
#twbyouth
#twbrawang

Rohaslina Rozali
Founder Inspirasi Chanteq Home & Mobile Spa


No comments:

Post a Comment