Home

Friday 27 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisness Spa TWB


"Hidup aku nie, penuh beban hutang aje"

"Hutang aku keliling pinggang tau"

"Cepat lar gaji, duit dalam poket nie tinggal berapa ringgit aje, lampu minyak kereta nie dah menyala mintak isi pulak"

HUTANG. Pening kalau asyik fikirkan masalah hutang nie. Kereta, rumah, kad credit bla bla blaaaa. Semua pun hutang tu.

Yes!! Masalah hutang nie tidak kira sesiapa. Hutang dah jadi fenomena biasa yang melanda manusia di zaman kita ini. Salah satu impian besar majoriti daripada orang ramai yang hidup sekarang adalah untuk bebaskan diri keluar dari hutang.

Hutang takkan langsai kalau kita masih dapat income yang sama setiap bulan dan perbelanjaan pulak adalah melebihi gaji setiap bulan. Acaner tu? 🤔


Dalam situasi nie, kita ada 2 pilihan untuk bebas dari hutang.

💲Kurangkan perbelanjaan
💲Tambah income


Kurangkan perbelanjaan??

Kekadang dah jadi mustahil untuk kurangkan perbelanjaan nie. Iyer lar, sebab kos sara hidup sekarang yang semakin tinggi. Dah tak boleh lari dah. Tetap kena hadap juga.

Jadi option paling logic, pilihan no 2. Cari income tambahan untuk tampung kekurangan & kesulitan yang hutang dah bagi kat kita. Ada banyak cara untuk tambah income sekarang. Tak perlu berenti keje pon ada.

Apa yang akak nak kongsikan sebagai income tambahan ialah cara bebas hutang melalui bisness spa TWB.


Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa TWB

Ok. Akak ada cerita tentang Spa TWB nie kat perkongsian akak yang lepas. Spa The Walking Beauty (TWB) nie diilhamkan oleh Puan Ainul Shahrazad. Spa TWB nie juga adalah spa bergerak tanpa kedai. Boleh baca lebih detail mengenai Spa TWB nie di sini.

Bisnes Spa TWB nie rata-rata mensasarkan golongan wanita untuk menyertainya. Lebih kepada membantu golongan wanita di luar sana untuk jana income tambahan, berdikari dan bantu kewangan, baik yang bekerja mahupun surirumah.

Spa TWB juga mensasarkan golongan wanita sebagai pelanggan. Iyer lar kan, sebagai wanita kita memang tak boleh lari dari nak rasa cantik, baik di luar mahupun di dalam. Senang kata, Spa TWB nie adalah Spa Wanita. Dari wanita untuk wanita. Chewahhh!

Di antara pakej-pakej servis yang paling banyak di request selain Facial Relaxing Massage ialah Spa Habis Pantang dan Spa Pengantin. Yer lar, pengantin mana yang tak nak nampak berseri-seri bak cahaya bulan mengambang. Iyer tak?

Spa TWB juga lebih kenali sebagai Spa Shaklee kerana menggunakan produk Shaklee dalam semua servis yang TWB sediakan.

Bila dah gunakan produk Shaklee, tentu lah semuanya bahan-bahan semulajadi. Natural gitu. Spa TWB adalah Spa Natural yang menggunakan 100% bahan semulajadi hinggakan scrub dan masker nya pun boleh dimakan tau!

Ok. Cakap banyak pun buat ape kan. Meh tengok apa Spa TWB dah bagi pada mereka-mereka di bawah nie. Income yang sangat lumayan, dalam masa yang singkat.









Haaaaa... Best takkkkk?
Jom sama-sama jana income, bantu kewangan keluarga, hidup bebas dari beban hutang dengan team Spa TWB kami.


Jom sertai kami. Contact aje akak kalau berminat yer 😉.


Beauty with Brain
Rohaslina Binti Rozali
Founder Inspirasi Chanteq Home & Mobile Spa
Beautician TWB
019.269.6274

No comments:

Post a Comment